יום רביעי, 29 ביוני 2016

חזה עוף והשילוש המקודש (?)

לפעמים גם לי אין זמן,
צריך לתקתק מנות לארוחת השבת
בלי לחשוב יותר מידיי.
כבשלנית הבית אני דואגת לאפסן לי במקפיא קיצורי דרך.
כשיש לי זמן מכינה ומקפיאה
בין  כל המוקפאים תמיד יהיה לי במקפיא חזה עוף באיזה פורמט-
חתוך לקוביות במרינדה סטייל סינית ומטוגן או 
נתחים קצת יותר גדולים מתובלים ומטוגנים קלות 
מחכים להמשך בישול עם ירקות ורוטב טעים.

בדיוק חבילה כזאת של 12 נתחים הוצאתי לי מהמקפיא וחיפשתי רעיון
כמובן שמה שיש כבר בבלוג לא התחשק לי
ולמה שיתחשק? אני הרי אוהבת לשנות.. 
השילוב שמצאתי די טריוויאלי, אבל חושבת שמעולם לא ניסיתי
אז הנה
123 ניסיון


רכיבים: 

12 נתחי חזה עוף לא גדולים משוטחים
קמח (קורנפלור)
מלח פלפל שחור

מרינדה:

1/2 כוס רוטב צ'ילי מתוק
1/4 כוס סויה
4 כפות דבש


2 בצלים סגולים חתוכים לפלחים דקים

אופן ההכנה:

מתבלים את הקמח
טובלים את נתחי החזה ומטגנים להזהבה עדינה

מניחים בצד.

במחבת נקייה מזהיבים את פלחי הבצל
מוסיפים את נתחי החזה, מערבבים קלות
מוסיפים את רכיבי הרוטב
מערבבים כך שכל הנתחים יכוסו  ברוטב
מבשלים  עוד כ- 5 דקות כדי שנתחי העוף יספגו את הרוטב

ודי








טוב לא ממש
אורז או קוסקוס יתאימו למנה בול
אז תשקיעו...

אני יכולה לומר שהניסיון הצליח מאוד מאוד
והראיה -הפוסט הזה...


2 תגובות:

  1. רעיון מעולה למנה עשירה .
    תודה יקירה ושבת שלום.

    השבמחק
  2. מיד הכנתי.. יצא פיצוץ!! ממש ממש טעים. כלום עבודה.תודה

    השבמחק