יום רביעי, 26 באוקטובר 2016

חיתוכיות תפוחים מזוגגות

עוגות תפוחים אין כמוהן 
מכינה אותן בדר"כ לקינוח כעוגה בחושה או טארט
לא חסרים לי מתכונים.
את המתכון  הזה שלחה לי  הסיניורית שלי, שכנראה
חשבה שיש פה משהו חדש שעוד לא היה במחוזותינו.
אני הרמתי את הכפפה כי לפעמים גם לי מתאימה עוגה כזאת, שיש ממנה הרבה
ועוד עם פרוסטינג
מז'אנר החיתוכיות,שלא מפסיקים לישר
 טעמה עדין ומרקמה עסיסי 
ולא צריך לחכות ארוחה שלמה כדי להגיע אליה...

רכיבים: 

תבנית (33X22)

1 כוס שמן
3 ביצים
1 כוס סוכר דמררה
1 כוס סוכר
3 כוסות קמח
1 כפית סודה לשתיה
2 כפיות תמצית וניל
קליפה מגוררת מחצי לימון
3 תפוחים קלופים מגולענים וחתוכים לחתיכות קטנות

ציפוי:

100 גר' אבקת סוכר
2 כפות מים
1 כף מיץ לימון
2 כפות שמן
כפית תמצית וניל

אופן ההכנה:

בקערת מיקסר מקציפים את הביצים ,קליפת לימון מגוררת,תמצית וניל והסוכר 
לקציפה בהירה ותפוחה
מוסיפים את השמן  ומקציפים עד שכל השמן נבלע בבלילה.
מנמיכים את מהירות ההקצפה ומוסיפים את הקמח והסודה לשתייה, 
מקפלים לבצק את התפוחים.
יוצקים לתבנית משומנת
אופים בחום 180 מעלות כ- 45 דקות

מערבבים את חומרי הציפוי ומפזרים ע"פ העוגה החמימה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה