יום ראשון, 11 במרץ 2018

מתכוננים לפסח?

אז זהו שזה כבר קרוב יותר מאשר רחוק.
מטבע הדברים קשה להערך לחג הזה הרבה זמן מראש,אבל
וכאן אבל גדול אפשר להפנות את הרצון לעשות משהו לקראת החג לתחום העיצוב, 
עד כמה שהאוכל חשוב עדיין אין מוצרים כשרים לפסח בחנויות 
וחוץ מלעדכן רשימות מוזמנים,לאסוף מתכונים ולהכין רשימות
אין יותר מידיי מה לעשות 
(אני מתעלמת באלגנטיות מהצורך לקרצף את הבית מהמסד עד הטפחות
אני בטוחה שאין צורך להזכיר ובטח לא להשויץ בהספקים) 
וברור לי מנסיוני שכאשר מתקרבים לחג
אין יותר מידיי זמן להתעסק בפן שהוא די חשוב לטעמי, 
כי  בסופו של דבר אנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים
ושולחן נאה כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם, אז קדימה
נצלו את הימים שעדיין אפשר ולקטו לכם את מה שצריך לערוך שולחן חג מופלא
מצרפת כמה דוגמאות להנאתכם. 

  ממש אלגנטי וחגיגי לערוך בצבעי לבן זהב
למרות השולחן הארוך אני לא מוותרת ומשתמשת בסט כלי פורצלן ולא בחד פעמי.
לבן עם פס זהב, עדין מאוד כשלידו אפשר להוסיף עוד כהנה וכהנה ולא יראה מוגזם.
שיטוט בחנויות פרחים הניב לי לא מעט אגרטלי זכוכית קטנים בצורות שונות שמשמשים אותי בעריכת השולחן
אני חושבת שפרחים בגובה נמוך שלא תופסים יותר מידיי מקום ולא מפריעים לאורחים היושבים משני צידי השולחן
יכולים להיות תוספת מבורכת לשולחן.
המפה יכולה להיות לבנה וגם זהובה, אפשר עם ראנרים במרכז ואפשר עם אביזרים נוספים 
כמו שתראו בקישורים שפה:  שולחן ערוך  וגם בשולחן הערוך הזה: 
חבקי המפיות ומפיות תואמות, כלים מרכזיים נאים לכל צורכי הארוחה 





אבל אפשר גם אחרת, חג הפסח הוא חג האביב
ומה יותר נחמד מלערוך שולחן
בצבעים עליזים?

הלכתי על הורודים
ראנר בצבע אהוב
(אפשר למצוא בחנויות בדים יופי של בדים שיכולים להתאים 
ואת אלה גם ניתן לכבס ולשמור להזדמנות אחרת.)




מגוון ורודים בפרחים
שוב באגרטלי הזכוכית הקטנים


מפה לבנה פלייסמנט זהוב לכל סועד, הפעם נעזרתי בצלחת חד פעמית צבעונית
כדי להדגיש את הצבעוניות






חג שמח

ראיתי כי טוב והמשכתי בצבעוניות
לשולחן ליל הסדר השנה בחרתי במפה בצבע זהב והצבע שהתווסף - טורקיז
הכי אביב שיש.
נאמנה לשיקול שפרחים צריכים להיות נמוכים
כדי שלא יפריעו לאורחים לפטפט/לראות  זה עם זה
בחרתי להשתמש בלפתניות שלי כאגרטלים
בלאו הכי כבר מזמן לא מגישה לפתן לקינוח, 
מצאתי חלוקי זכוכית בצבע טורקיז, הם הוסיפו לי את הצבע 
הפרחים הפעם היו גרברות לבנות שקצצתי להן את הגבעול למינימום



את המפיות התכולות - במופע מרשים ובולט בתוך הכוסות



היו גם אגוזים מוזהבים
שקל להכין בבית, אך השנה בחנויות החד פעמי הרימו את הכפפה ומכרו אגוזים מלאכותיים.


הצלחת הראשונה שמשמשת לכל המנות הקטנות שאוכלים לפני "שולחן עורך"
אף היא היתה תואמת בצבעה


כשכל זה בא בשולחן ארוך זה ממש מרשים


תגובה 1: