יום ראשון, 29 באפריל 2018

מאפינס " יש לי קוטג' שאוטוטו פג תוקף" וגם כרישה

הרעיון הכללי הגיע מהבלוג של מרילין, אבל בסופו של דבר
אני מניחה שהיא לא תכיר את התוצר הסופי...
שוב שישי בבוקר והקנין עושה ספירת מלאי במקרר 
ומודיע "שימי לב יש לך 2 קוטג' שבדיוק היום פג תוקפם"
נו טוב
תוכנית לבישולי שבת כבר יש לי
לא ממש בניתי עליהם, ובכל זאת יש מצב שלאכילה הם כבר לא יתאימו
לחמניות "יש לי קוטג' מיותר" הרבה זמן לשישי בבוקר, 
יחד עם הכרישה שיש במקרר ההחלטה נפלה במהירות
פשטידות אני לא אהבת, מאפינס -מאוד מאוד
אפשר לשלוף בודדים לארוחה קלה, לא צריך לפרוס והם נראים יפה יותר.

רכיבים:

2 קוטג'
1 קופסה גבינת פטה עיזים מפוררת
1/2 כוס פרמזן מגוררת
3 כרישה פרוסה דק
3 כפות שמן
4 ביצים
3 כפות  קמח 
טיפה מלח (ברחמנות הגבינות מלוחות) וקצת פלפל שחור



אופן ההכנה:

מאדים בשמן להזהבה קלה את הכרישה  ומניחים להתקרר
מערבבים את שאר החומרים
מוסיפים את הכרישה שהתקררה ומחלקים לתבניות שקעים
יצאו לי 13 קוקוטים






לתנור בחום 180 מעלות ל-35  דקות, הזהיבו ודי


2 תגובות: