יום ראשון, 21 בינואר 2018

עוגיות שוקולד צ'יפס צ'ואיות ענקיות

עשיתי סדר במגירה שלי במטבח, 
במגירה שאני דוחפת לתוכה ללא הכרה את  כל דפי המתכונים שאהבתי 
ואני מתכננת להכין אותם אי פעם בעתיד
הדף הזה חיכה בסבלנות כמה שנים
אני מניחה שהייתי מגיעה אליו קודם אם רק הייתי טיפה יותר מסודרת
אבל לא בוכים על חלב שנשפך בטח לא כשיש כאלה עוגיות נהדרות
טוב לא באמת עם חלב, קפה זה כוס התה שלי....

רכיבים:

 (24 עוגיות ענקיות)
:
1 כוס שמן
160 גר' סוכר חום כהה
6 כפות סוכר לבן
2 ביצים גדולות
1/2 1 כפיות תמצית וניל
1/2 כפית סודה לשתייה
1/2 כפית מלח
140 גר' קמח
180 גר' שיבולת שועל 
50 גר' קוקוס טחון
50 גר' קוקוס קלוי
1 שקית שוקולד צ'יפס מריר
100 גר' שקדים בצורת יתדות

אופן ההכנה:

לחמם תנור לחום בינוני 180 מעלות.
בקערת ממערבבים את כל החומרים, קודם שומן וסוכר, אח"כ מוסיפים את הביצים וכל השאר
מגלגלים כדורים ומניחים במרק זה מזה




העוגיות משתטחות ותופסות את כל הרווח
לשטח מעט כל עוגייה בעזרת כף היד לגובה של 1 ס"מ.
לאפות 15-18 דקות עד שהעוגיות מזהיבות. לצנן.


פיית העוגיות הביאה את המתכון, אני קצת התעללתי בו וזה מה שיצא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה